Termékeink

Szervizt keres?

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön elsőkézből a legújabb akcióinkról!
  Elfogadom a feltételeket
Súgó

Súgó

  1. Szolgáltatásaink
  2. Ügyfélszolgálat
  3. Regisztráció
  4. Keresés
  5. Kosár
  6. Vásárlás
  7. Szállítási határidő
  8. Rendelés késése
  9. Megrendelés státuszok
  10. Házhozszállítás Magyarországon
  11. Személyes átvétel
  12. Fizetési feltételek
  13. Gy.I.K.

1. Szolgáltatásaink

  • Egyszerű első vásárlás
    Első vásárlása nálunk gyors és egyszerű! A részletekért klikkeljen ide.
  • Házhoz szállítás
    Szállítási díjaink a vásárlás értékétől függően változnak. 30 000 Ft fölötti értékű megrendelés esetén ingyenes a kiszállítás.
  • Vásárlási kedvezmény
    Az Opelcentrum.hu magánvásárlóinak az akciós termékekből 10%-30% kedvezményt ad. Viszonteladók, javítóműhelyek, flottaüzemeltetők, taxi és gumi/keréktárcsa forgalmazó cégek engedmény rendszeréről tájékozódjon nagyker Ügyfélszolgálatunknál.
  • Hírlevél
    Akcióinkról, újdonságainkról, híreinkről havi hírlevelünkben tájékoztatjuk.

Vissza az oldal tetejére

2. Ügyfélszolgálat

Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz,

vagy küldjön e-mailt az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címre!


Ügyfélszolgálatunk egyéni vásárlóink számára:


Ódor Kereskedelmi és Logisztikai Bt.

Telephely: H-1107 Budapest, Jegenye u.7.

Telefon: (+36)1/257-33-57, (+36)70/45-000-72


Nyitva tartás:

hétfő - péntek: 7.30-17.00
szombat: zárva
vasárnap: zárva


Ügyfélszolgálatunk nagykereskedelmi partnereink számára:


Telephely: H-1107 Budapest, Jegenye u.7.
Telefon: (+36)70/45-000-51

Vissza az oldal tetejére

3. Regisztráció

Kérjük, töltse ki a regisztrációs mezőket, válasszon felhasználónevet és jelszót!

Fontos! A regisztráció megerősítéséhez kattintson az Önnek küldött e-mailben található linkre! Adatait bizalmasan kezeljük. A későbbiekben azokat az "Adatmódosítás" menüpontban változtathatja meg.

Vissza az oldal tetejére

4. Keresés

Amennyiben ismeri a konkrét cikk-, vagy alkatrész számot, a "keresés cikkszám alapján" mezőbe beírhatja azt.
A "szabad szavas kereső" funkció szám és megnevezés szerint egyaránt keres, ide beírhatja a keresett termék nevét teljes egészében, de részletében is. A találati listában első helyen természetesen a keresett cikk jelenik meg. Pontos találat hiányában a részben megfelelt találatok is megtekinthetők.
Az alkatrészek mellett található kép többnyire illusztráció.
A keresett terméknek megfelelő fő- és alkategória csoportot kiválaszthatja a "Kategóriák" közül, vagy a részletes kereső modul gördülősávból. Itt autója típusának megadásával tovább szűkítheti a keresést. A fastruktúra szerint felépített rendszerben egy adott alkatrész/tartozék fő- és alkategóriákra bomlik, végül a legalsó alkategória tartalmazza az oda besorolt cikkeket.

Minden termék csak egy kategóriában szerepelhet.

Vissza az oldal tetejére

5. Kosár

A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor a „frissítés” gombbal bármely tétel darabszámát módosíthatja, de a „törlés” gombra kattintva a cikket törölheti is a kosárból. A termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg elérhetőek, vagy Ön meg nem vásárolja, esetleg a kosárból ki nem teszi őket.

Amennyiben kilép, vagy böngészőjét bezárja, a következő bejelentkezésnél a kiválasztott tételeket a kosarában fogja találni.

Vissza az oldal tetejére

6.Vásárlás

A vásárlás folytatásához nyomja meg a "Bevásárlókosár (Termék)" gombot, majd jelentkezzen be, vagy új felhasználóként adja meg a kért adatokat.
Új felhasználóként klikkeljen a linkre, az Önnek küldött levelünkben!
Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenőrizze a szállítási címet a „Szállítási adatok” menüpontban. Új szállítási címet csak abban az esetben kell megadnia, amennyiben az eltér az - alapértelmezett - számlázási címtől.
Ez után válasszon szállítási/átvételi módot a „Szállítási modulok” menüpontban.
A következő "Kifizetési eljárás" pontban Ön eldöntheti, hogy megrendelését személyes átvétel során telephelyünkön, vagy házhoz szállítás esetén a futárszolgálatnak készpénzben (utánvét) fizeti, illetve az OTP Bank biztonságos rendszerén keresztül bankkártyás kifizetést választ.
Az utolsó lapon összegezzük az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget, valamint az átvételi és fizetési módot. A "megrendelés megerősítése" gombbal fejezheti be, adhatja le rendelését.
Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Megrendelésének alakulásáról e-mailben értesítjük, illetve figyelemmel kísérheti oldalunkon az „Adatmódosítás/Megrendeléseim” menüpontban.

A csomagban minden esetben kiküldjük az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek.

Vissza az oldal tetejére

7. Szállítási határidő

A webáruházunkban megrendelhető termékek általános szállítási határideje 1-3 munkanap.
Raktáron lévő alkatrészek házhoz szállítását Magyarország területén, 24 órán belül vállaljuk.
Mivel választékunk nagy és több forrásból származik, egyes alkatrészek, tartozékok beszerzése tovább tarthat, ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik.
Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékek egyszerre, egy csomagban vehetőek át.

Amint rendelését átadjuk a futárnak, vagy az személyesen átvehetővé válik, megrendelésének státusza "átvehető/kiszállítás alatt"-ra vált, amiről Önt e-mailben értesítjük.

Vissza az oldal tetejére

8. Rendelés késése

Sajnos előfordulhat, hogy a gyár, vagy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás várható új időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a megrendelőt.
A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődjön Ügyfélszolgálatunknál.

(+36)1/257-33-57 vagy Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


Vissza az oldal tetejére

9. Megrendelés státuszok

  • Megrendelés folyamatban – rendelését rögzítettük, beszerzését elindítottuk
  • Megrendelés folyamatban/fizetve - rendelését rögzítettük, a bankkártyás fizetés sikeres volt
  • Kiszállítás alatt – rendelését telephelyünkről a megadott szállítási címre elküldtük
  • Átvehető telephelyünkön – rendelését összekészítettük, nyitvatartási időben bármikor átvehető
  • Törölt megrendelés – a megrendelt terméket sajnos nem tudtuk beszerezni vagy lemondásra került
  • Teljesített megrendelés – a megrendelt árut telephelyünkön vagy a futárszolgálattól átvette
  • Visszatérítve – a nem megfelelő áru ellenértékét számlájára visszafizettük

Vissza az oldal tetejére

10. Házhoz szállítás Magyarországon

A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére vagy más olyan címre kérje a szállítást, ahol az adott intervallum nagyobb részében tartózkodik valaki). Ha szeretné, hogy rendelését egy Önnek biztosan megfelelő (az általunk vállalt szállítási határidőt követő!) napon szállítsuk, kérjük, ezt jelezze a megjegyzés rovatban!

Magyarországon érvényes szállítási díjak 2014. január 1-től

  • 0-10.000 Ft rendelési összegig: 1.490 Ft szállítási költség
  • 10.001-20.000 Ft rendelési összegig: 1.090 Ft szállítási költség
  • 20.001-30.000 Ft rendelési összegig: 490 Ft szállítási költség
  • 30.000 Ft értékű rendelés felett ingyenes

Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a kiszállítandó érték összegéhez igazodik.

Vissza az oldal tetejére

11. Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. Ennek lehetőségét a "Kassza" szállítási moduljában ajánlja fel rendszerünk. Rendelését az értesítést követően munkanapokon, nyitvatartási időn belül személyesen átveheti telephelyünkön. (H-1107 Budapest, Jegenye u.7.) Nyitva tartás: hétfő-péntek 7.30-17.00.

Vissza az oldal tetejére

12. Fizetési feltételek

A futáros kiszállítású rendelések fizethetők készpénzben az áru átvételekor, illetve bankkártyával az interneten, a rendelés leadásakor előre.
Amennyiben bankkártyás fizetés esetén egy tétel mégsem szállítható, a termék vételárát a lehető leghamarabb – legfeljebb 30 napon belül – automatikusan visszautaljuk kártyájára. Személyes átvétel esetén fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.
Az alábbi bankkártyákat fogadja el rendszerünk: MasterCard, Visa, Visa Electron

Regisztrált viszonteladók, javítóműhelyek és flottakezelők esetében előzetes egyeztetés alapján átutalással történő fizetés is kérhető.

Vissza az oldal tetejére

13. Gy.I.K.

A leggyakrabban feltett kérdések

Mit tegyek, ha...

  • Nem találom a keresett alkatrészt?
    Kérjük , hogy keresse fel Ügyfélszolgálatunkat!
    Forgalmi engedélyében megtalálja az alvázszámot, mellyel megkönnyíti munkánkat.

  • Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?
    Valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Keresse meg Ügyfélszolgálatunkat!

  • E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
    Valószínűleg korábban már megkísérelte regisztrálni az adott e-mail címet. A „Belépés”-nél kérhet jelszó-emlékeztetőt az "Elfelejtette jelszavát?" hivatkozásra kattintva, vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat!

  • Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
    A „Belépés”-nél kérhet jelszó-emlékeztetőt az "Elfelejtette jelszavát?" hivatkozásra kattintva, vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat!

  • Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?
    Keresse meg Ügyfélszolgálatunkat!

  • Bejelentkezés után termékeket találok a kosaramban?
    Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezése alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.

  • Eltűnt a kosaramból egy termék?
    A kosárba tett, és meg nem rendelt alkatrész/tartozék már nem szállítható, így az kikerült a kosárból.

  • Mit írhatok a „megjegyzés” rovatba?

    • az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot
    • rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét
    • azt/azokat a napot/napokat, melyeken nem tudja átvenni rendelését
    • ha a csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti
    • az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli
    • telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt - mivel az nem része a szolgáltatásnak, a futár ezt nem köteles figyelembe venni, így az erre vonatkozó kérés teljesítését sajnos nem tudjuk garantálni
  • Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
    Keresse Ügyfélszolgálatunkat!

  • Nem kaptam rendelést visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?
    Ellenőrizze az „eddigi megrendelések” menüpontban vagy keresse Ügyfélszolgálatunkat!

  • Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
    Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a
    30.000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat.

  • Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?
    Az „Adatmódosítás/Megrendeléseim” menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.

Vissza az oldal tetejére

 

Kosár tartalma

Az Ön kosara üres.

Ügyfélszolgálat

H-1107 BUDAPEST
Jegenye u. 7.

(+36)70 45 000 51
(+36)70 45 000 72
info@odor.hu
06 1 257 33 57

Top termékek

Akciós naptár


Autóklíma töltés 10.000, klímatisztítás 6.000 forinttól!

Kérjen időpontot akár a mai napra!


www.autoklimacentrum.hu

Adatlap